Brasiliansk kvinna.

Mors mors! idag var jag på Cafet på morgonen och gjorde mina vanliga sysslor diska ... haha. Det är en brasiliansk kvinna på Cafet som jobbar där hon avgudar mig typ =P , hon kan bara engelska så jag tar det med engelska ord om vad hon säger till mig,you have such beautiful hair it is so nice with red hair,  you are so amazingly cute and so nice, =P hon pratar med mig hela tiden och klappar på mig så fort hon får chansen och sen tittar hon hela tiden på en. Ja vad man tycker det är vel sött eller ? :) :P




Kommentarer
Postat av: Carran

Va kul att höra :) Alltid kul att få lite positiva ord och en klapp på axeln på jobbet :)

Glad för din skull!

Puss & Kram Carro!

2009-12-17 @ 18:41:19
URL: http://carwingirl.blogg.se/
Postat av: JESSICA

Hehe, ja det är alltid trevligt. tack :) puss och kram!

2009-12-17 @ 20:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0