Snö

Visst är det mysigt ute idag! det har kommit en massa snö, =D Idag har jag varit på besök till ett hunddagis jag ska börja prova på 7 Januari! dom hade 50 hundar haha! det var hundar överallt när man kom men det är ju bara så mysigt! voff voff ;). Mamma och jag åkte till Väsby Centrum och åt lunch det blev Chicken bits med pomfritt!. Handlade Julgran på Maxi, med mamma och vladdi sen gjorde mamma och vladdi knäck medans jag gjorde en marsipan snögubbe ni kan se mitt verk här nedan haha ;)

Kommentarer
Postat av: Daniella

Duuu har inte sagt något att du ska börja jobba :D gumman det är snart wohoo grattis :D <3

2009-12-16 @ 17:44:43
Postat av: JESSICA

Hehe Tack gumman :) <3

2009-12-17 @ 20:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0