-

Hello! idag är jag hemma andra dan från cafet inte bra men min arm är ju psykad :S haha! ska till en läkare på onsdag nästa veckan och så får vi se vad det är för skit jag har fått!. Men sak samma jag överlever. Undra vad jag ska hitta på nu hela dan ? kanske se en film ? sitta vid datorn ?  ärs då... jag börjar med och se lite klipp på youtube så får jag se sen vad jag hittar på ;) 


                                   Två klipp jag gillar här nedan :) 


                                               
                                          Jag älskar denna låt!
                        Fast jag älskar alla Michael Jacksons låtar, R.I.P MJ!

                      
                         
                     
                       Hihi jag blir glad av att se det här! kan inte sluta skratta åt det! :D
                      
                         
Michaels ord: 
Before you judge me...
try hard to love me
look within your heart
them ask have you seen my childood.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0