November dag.

Helloj idag har jag varit på Cafet på morgonen först skärde jag grönsaker vilket jag tror jag kommer få göra varje morgon till frukosten ;) sedan fick jag följa med och titta mera runt. Var och kollade kylen och frysen det var iskallt där inne haha :D men skulle hämta lite varor till morgon dagen och så vidare. ;)Jag fick följa med upp till slottet! det skulle ha fika där uppe! sedan har jag mest fyllt på kaffe ställt fram nya glas,muggar,med mera... Sedan när jag kom hem gjorde jag lunch! det blev kycklingfille & mos bollar inklusive curry sås! ;) det var mumsigt! är galen i curry jag älskar stark mat ;)


Här är dom som är ansvariga för Cafet :)
 
Betine                            Maria




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0