Pastorer från Olika länder!

Morsning! som vanligt har jag mina rutiner på Cafet men det är en specijell vecka det är nemligen pastorer från olika länder på besök i sverige! Okej kanske inte värdens roligaste att det just är pastorer ;D men det är jätte kul att det är folk från andra länder på  cafe och äter med mera...!
Dom ska ha nått uppspel i kyrkan därför är dom här och Cafet ligger precis i kyrkan så walla :)
När jag kom hem idag drack jag apelsin te! och bara myste isängen med kuddar och täcke!
Efter det handlade jag och mamma på Willys! okej nu känner jag mig snål =P haha men aja när vi var klara där köpte jag min midda på Driven ;)  McDonalds ;D tog en kycklig meny det är jätte gott faktist! den smakar nyttigare en exp viss big mac. 


Visst är låten skön :D ?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0