Söndag igen

Jaha då var det söndag igen awiie!!! :P .
I går lördag var jag och mamma på ÖB i solna och handlade lite Julklappar, efter det tog jag mig en meny på maxi via en drive in;) mumsigt var det!  men urs vilken stil jag fick på allt halva pomfritten i påsen och hamburgaren låg inte i brödet nästan :P var antagligen väldigt stressigt... men men sen fortsatte vi hemåt haha snacks gris som jag är blev jag sugen efteråt på en paj så vi stannade på mc donalds och tog en drive där med fast denna gång tog jag 2 pajer jordgubb&vanilj paj och äppelpaj med en lite fanta mumsigt ja visst ;), sen åkte vi en lite tur till landet men bara en snabbis tittade på sjön där och så det låter kanske knas och åka till landet för att titta på en sjö? men vadå? det är bara massa trafik här hemma! landet ligger bara 20 min med bil så;) ,men sen for vi hem efter våran lilla titt. När vi kommit hem åt vi midda sen slog vi in julklappar, efter fick jag huvud värk och kände mig ila mående urs så jag la mig och sov. Söndag, satt lite vid datorn sedan åkte mamma och jag till mormor där fikade vi och pratade om lite allt möjligt! sen kom morfar och hängde på i snacket! ;P men efter typ 30 min kom vladdi och då bjöd morfar han på lite godsaker :) medans jag lärde mormor om data haha ;D det var väldigt kul! efter ett tag åkte vi hem åt midda och nu sitter jag här och skriver i min blog. Senare ska jag mamma och vladdi se en film vilken det blir får vi se då, sen är det  bara och lägga sig och sova.

Kommentarer
Postat av: Daniella

Vad roligt :)

Jag läste att du var magsjuk, ja ba åh nej, du får verkligen krya på dig. Jag tycker verkligen synd om dig som ska råka ut för sånt tråkigt strunt. Roligare saker finns det. Du får kurera dig med god mat och ta det lugnt :)

Jag håller med dig om vädret. Mörkt nästan dygnet runt eller hur? Lerigt, smutsigt, vit himmel, svart björkar, kallt och TRÅKIGT :( Jag ursäktar för klagandet. Men det är så deperimerande.

2009-11-18 @ 22:23:17
Postat av: JESSICA

Ja eller hur åhh nej! =P tack gumman :) hoppas du mår bra i alla fall! hehe ja du man längtar ju till sommaren....

2009-11-19 @ 12:20:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0