Söndags trött

Åh...vad trött jag är! beror säkert på denna tråkiga årstid *suck* eller kanske att jag inte sover så bra på grund av värken i min axel?. Men sak samma.... endå en trevlig söndag ;) vaknade åt frukost ,tittade på en gammal film från sommaren 1990! ojoj vad liten man var haha skratta åt nästan allt jag gjorde där =D *fniss*. Sen gick jag mamma och Vladimir en promenad i regnet på Ängsjö i mörkret och nu ska jag snart äta pizza till midda mumsa ;). Hoppas ni alla har haft en trevlig helg! kramar på er önskar er alla en bra ny start på veckan.


Michael Jackson Who Is It unplugged:
He is crying it makes me sad!
though it is so beautiful that he sings without music in the background aww <3


Kommentarer
Postat av: Daniella

Den videon måste jag få se :D det är alltid roligt med filmer som man filmat in i tidgare dar ;)

Vad gott med pizza till middag. Blev den hemlagad? :)

Och det lät ju mysigt på något sätt med promenad i regnet. Frisk luft iallafall

stor kram <3

2009-11-22 @ 22:35:24
Postat av: JESSICA

Haha jasså du vill se den du :)men det är faktist roligt med gamla filmer!

Nej vi köpte från Pizzan ;)

Japps! det var mysigt att gå i regnet och få lite frisk luft!. Stor kram <3

2009-11-23 @ 08:52:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0