Tillbaka på Cafet!

Hello" idag var det första dagen på cafet efter 1 veckan! kommer ni i håg att jag skrev om en äldre man i en av mina förra blogg inlägg? inte ? i såfall ska jag berätta det är en äldre man som jobbar i kyrkan där cirka 60 års åldern som alltid pratar med mig! =P och idag när jag kom till cafet senare på dagen sa han så här : Hej! välkommen tillbaka! jag frågade dina medarbetare om du hade slutat! jag blev orolig, jag har saknat dig! välkommen tillbaka!  JAG: Tack,
haha lite läskigt där eller vad:P
Sen när jag slutat kom jag hem åt pannkakor! vilade en stund och åkte till väsby centrum! och nyss åt jag midda, ska vel snart sova eller om nån timme i alla fall. 

 

Kommentarer
Postat av: Daniella

HAHAHAHAHAHAHA! TRALALA GUBBE NR ? DU RÅKAR UT FÖR LOL trevligt folk asså (C)

2009-11-25 @ 23:04:59
Postat av: JESSICA

Haha jag kan inget annat en hålla med dig ;) (C)

2009-11-26 @ 14:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0