Torsdag 11 November

Hello! idag var jag på cafet fast jag mådde ila och hade ont i min axel! vilket inte var så bekvämt. När jag kom hem fick jag fan för det liksom :P värdens värk haha men nu är det lite bättre efter vila :) kan sitta vid datorn typ 5 minuter sen måste jag vila 30 minuter och så kan jag holla på hela dan vad jag nu en ska göra ^^ jätte roligt verkligen (inte) men varför bara skriva om problem ? kan ju berätta några Blondinskämt :D

1 :Varför tar en blondin med sig en bildörr ut i öknen?
Svar: För att kunna veva ner rutan när det blir för varmt..

2: Vad gör en IQ-ätare i en blondins huvud?
Svar: Svälter.

3: Vad gör du om en blondin kastar en granat mot dig?
-Svar: Drar ur säkringen och kastar tillbaka den.

4: Vet ni varför blodiner samlar på trasiga glödlampor?
 Svar: De vill ha ett mörkrum.

haha!  ;) jag tycker det var kul i allfall.


Rese witherspoon i filmen Legally Blonde

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0