K.Ä.R.L.E.K

Kärleken dyker upp när man minst annar det, för mig börja det med en chatt som jag ville testa på så jag höll till där och en dag fick jag en inbjudan att snacka okej tänkte jag och så började jag prata med denna person, efter ett par veckor vi hade pratat börja jag tycka att denna person var helt fantastisk på många sätt jag började tänka på denna person dagar som nätter och jag undra vad är det med mig? jag känner inte personen. Men vi bestämde oss att träffas en dag shit vad nervös jag var den dagen vi mötes. Vi gick i väg och åt och gick på musseum men vi sa inte ett ord till varann till en början men sen börja det släppa lite, dok så titta jag ner i marken haha var så blyg. Vi fortsatte att träffas efter det och gjorde saker i hop och jag kände mer och mer att jag gillade denna person på ett sätt som jag inte gillade nån annan. Jag var tvungen att erkänna för mig själv att jag hade blivit kär!, jag vart ledssen när jag insåg det för jag trodde inte att denna person gillade mig på samma sätt, men det gjorde personen! jag hade svårt att tro på det först men efter ett tag så började jag lita på det, och då började kärleken komma på mer allvar. Det slutade med att vi blev tillsammans! och det är vi en det är helt underbart jag blir bara mer och mer kär i denna person. Okej nu har ni hört person i hela blogg inlägget ;) ni vill väl veta vem jag pratar om?... CHRISTOFFER! <3 jag är väldigt lycklig med han och så väldigt kär. Han finns i mina tankar och i mitt hjärta dagar som nätter. Det pirrar i hela kroppen och hjärtat slår så hårt för dig älskling jag älskar dig Christoffer <3  ( Christoffers blogg www.swartech.blogg.se )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0