Landet besök

Pust! sa jag efter jag hade dammsugit lägenheten i morse haha! det var så mycket och göra här hemma så jag hjälpte mamma min med lite husålls sysslor och nu är det skinande rent ;).  Mamma och jag tog oss en tur till landet efter städningen härligt! det var väldigt mysigt där har saknat landet :) när vi sen skulle hem kom vi inte ut med bilen haha! det var is under så mamma försökte backa medans jag putta på! men det gick inge vidare och så kom min syssling Tobias ut som  bor brevid och hjälpte oss att skotta och sanda så vi kom loss :) tackar Tobbe!. Nu har jag nyss tagit mig ett bad det var skönt :) ska snart käka tänkte jag det blir hämt pizza hehe  urs jag vet äter för mycket skit men ska ändra på det till nästa vecka!

Landet =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0