Överlevde bussresan

Jag överlevde bussresan i går :D haha! satte mig på buss till Kalmar via Norrköping och åkte i väg enklet och smidigt lol men efter 2 timmar och 30 min kom jag äntligen fram. Älskling möte upp mig och jag fick ett lyckorus i hela kroppen *kär* hihi. Vi åkte och åt på ett ställe som hette Golden Bangkok! efter det skulle älskling handla lite och sedan åkte vi hem till han såg film och bara myste helt enkelt<3. Tills Vi blev hungriga igen då gick vi ut i köket och gjorde pizza. Timmarna gick och det var dax för mig att åka hem :( jobbigt var det de svider till i hjärtat att lämna min älskling</3 Resan hem gick bra åkte med Buss mot Uppsala via stockholm. Var bara så väldigt trött så jag somnade en stund hehe, när jag kom fram så tog jag tåget hem och bara gick hem och sov :P

                       CHRISTOFFER


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0