Juldagarna

I går var jag med moster och kusin på Naturhistoriska riksmusset och cosmonova! först gick vi på musset och tittade runt på allt intressant sedan såg vi 3D sea monsters :) när vi var klara med allt åkte vi hem till mig och åt middag :). Idag gick jag upp 4:00 tidigt jag vet men är så seg på morgonen och ska göra tusen saker innan tåget går 6:20 men vilket fall som helst kom jag till jobbet kl 7:00 och började städa tills vi fick sluta kl 13:00 eftersom det inte fanns så mycket att göra där många är lediga. Så jag åkte hem tog mig ett bad och nu sitter jag här bloggar och planerar in för nyår! det blir att firra det med älskling :) <3. Så snart åker jag till Systemet haha döm mig inte! det är inte så mycket jag ska ha.. ;P och det är trotts allt nyår :D.


Hittade en rätt så cool låt när jag kollade på youtube okej den är lite rå i vissa ord men endå rätt cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0