Den där Jessica

Den där Jessica Interjuv med mig:

Mitt namn är: Jessica,Cecilia,Roseström
Född: 1989-09-29 på Lövenströmskasjukhuset.
Bor: Stocholms förorten Sollentuna.
Gillar: Dans musik och sång!
Ogillar: Rasism,krig och mobbing.
Familj: Mamma,Pappa,Storebror,katt. <3
Intressen: Musik,resor,sång.
Relationsstatus: Kär<3
Fritid: Är vid datorn, kompisar, ja en massa olika helt enkelt!.
Musik smak: Gillar det mesta.
Favorit Artist: Michael Jackson <3
Äckligaste jag vet: Blöt papper :S och Insekter!
Saker jag inte klarar mig utan: Mobilen,smink,smycken och parfym! lever för glamor;)
Piercing/Tatuering: Har en percing på nästippen! tatto vill jag ha en ros, vart vet jag ej annars så har jag håll i båda öronen men ska skaffa fler där kanske vågar jag på mig en tung percing med ;D grr!
Ja vad mer finns att säga om mig det vad jag faktist inte! men jag är inte omöjlig att  svara på frågor utan för det här.



HAHA bara för att jag är så ful på denna bild ;D nörd nummer 1?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0