Skriver allt för sällan

Känner att jag skriver allt för sällan här i bloggen men ska försöka skärpa mig!. Just nu sitter jag och lyssnar på musik annars gör jag inte så mycket faktist. På dan i dag tittade jag på filmen Pans labyrint! och åt chips och dip nam nam :P ursa! nu är det raka vägen till gymet säger jag bara! vilket jag tränar på 3 dagar i veckan och sen nu på Tisdag ska jag börja jogga med Sara så helt på lat sidan är man ju inte. Nu i veckan som kommer ska jag göra rätt så mycket faktist min Brosa fyller 25 år på Måndag och då ska vi firra han och så ska jag ta ett syn prov och träna. Tisdag ska jag jogga med Sara, Onsdag ska jag träna, Torsdag träna, Fredag träffa Christoffer <3 saknar han väldigt mycket! vi ska ut och äta sen drar vi kanske hem till mig :). Lördag ska jag på handledarkurs med moster,mamma och kusin efterått ska vi hem till moster och firra henne för hon har fyllt år! Söndag kommer släkten hem till oss och firrar min brosa :). Ja det är min vecka det!.


Juste BUU! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0