Spring spring :P

Vilken dag inte en lugn stund dagen började med att jag följde med mamma ut på promenad vi gick på järva i Visby mysigt och sedan handlade vi mat när vi var klara åkte vi hem igen då åt jag midda och sen åkte jag i väg igen! denna gång med pappa till mormor och morfar dom hade fel på tvn och pappa skulle hjälpa dom men efter 30 min och inget hade ändrats så tog jag över och vips klar på 1 min XD. När vi sedan åkte där i från åkte vi till farfar och tittade på lite papper som han behövde ha hjälp med, efter så handlade vi och for hem nu sitter jag och bloggar och tittar på efterlyst :) sen ska jag se på American dad och South park :D sen väntar min säng halm :) haha ska bli skönt och få sova.

Gammal bild men tycker den passa in ser rätt så sliten ut där ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0