Tråk dag

Idag har jag inte gjort specijellt mycket dagen började med att jag tittade på tv våra bästa år serien ( days of our lives) älskar den serien! :) sedan dammsög jag mitt rum man vill ju inte bo tillsammans med en massa dammråttor :P efter tog jag mig en promenad i solskenet härligt. Möte mamma vid kl 17:00 då åkte vi till Centrum och handlade lite pressenter till min moster och min bror! sedan åt vi där med det blev texmex väldigt gott!. Men nu tänkte jag dra mig till sängen och titta på tv och sen sova natti natti. 


Kände att jag var tvungen att ha med denna bild det är jag och min kusin längst bort :) men visst är bilden vacker? sol nedgång vid vattnet och en båt :) så himla mysigt var det! de var i Mariestad i sommras!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0