Blup :P

Hellu! sorry sorry! jag vet att jag bloggar så dåligt men jag har haft lite att göra. Men i allfall! hoppas att ni mår bra det gör jag! :). Vet inte vad jag ska skriva om det står tomt i mitt huvud! men ska försöka hum... låt se.... kan berätta om helgen det är alltid nått :). I helgen var jag med min älskling eller fästman är ju förlovad nu :D <3 ^^ . Han kom ner till mig på lördagen vid 12:00 ohh vad härligt det kändes!! :) <3 älskar han så mycket! ^^ <3 det blev att bara mysa<3 tills kvällen kom då åkte vi i väg och åt mat och gick på bio! vi såg Johnny English Reborn den var kul :D rekomenderar er att se den!. Söndag vi sitter och töntar oss med the sims XD och såg på filmer bara tog det lungt! sedan var det dax att skilljas åt :( alltid så sjukt jobbigt! </3.

Christoffer Pettersson<3<3<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0