Söndag

Nu är helgen över igen... i morgon dax att gå och jobba igen! .  I helgen har jag varit i Norrköping hos mig älskling<3. Vi såg film och bara myste hela lördagen, jag fick också min julklapp i förtid för att han tyckte att jag behövde den nu :) och det hade han rätt i! det var en massa saker som man ska ha till badet och lite annat! exp badbollar, tvålar, olijer, och lite mer grejs har inte hunnit kollat in allt en! :) det är så mycket i !. Jag stressar och är öm i kroppen så det var precis vad jag behövde tack min underbara ängel!<3. Idag söndag gjorde vi inte så mycket jag sov rätt länge är helt slut på helgerna. Men timmarna gick och jag skulle  åka hem med bussen :(.  Men när bussen kom var det så mycket folk så jag fick åka i en reserv buss och den var också full smokat =/... men jag överlevde och kom hem åt lite och duschade och nu är jag här.

Paketet från min älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0