Tjo!

Hellu! hur är det med alla? bara bra hoppas jag! själv är det fint :). Idag gick jag upp 5:00 och gick till jobbet klockan 06:40 börjar 7:00 varje morgon,  jag har sedan 2 veckor nu städat på polishuset. Just nu sitter jag och kollar upp lite dator grejer tänkte köpa en sladdlös datamus och tangentbord har köpt mig en HD sladd nu så allt går att se på tvn det jag gör på datorn. Har en 46 tum tv så det är nice! ;) men det är lite jobbigt att vrida huvudet hela tiden =/ så jag måste köpa nytt!.  Nån som vet ett bra märke? kommentera nedan :) Puss och Kram! skumbanan :)

Visst är det fint att jag syns med i tvn :P


Kommentarer
Postat av: daniella

Haha, snyggt att du syns med i tv rutan och vad många dosor du har :) haha. Teknikkvinnan ;)



Kommer inte på nåt bra märke nu. Men ta nåt känt märke inget annorlunda då vet man inte vad det är för nåt :P sen får du bjuda mig på filmkväll haha :D <3

2011-11-24 @ 19:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0