<3

Den dagen jag fann honom förändrades mitt liv helt, jag vart så förbanat kär. Jag mins första gångerna vi sågs det var vinter och kallt just då men det stoppade oss inte vi höll oss varma genom kramar och kyssar ^^ <3 så underbart! allt var en sån spänning för mig för ingen fick veta att jag träffade han det var helt enkelt förbjudet att träffa han men hur skulle jag kunnat låta bli? tänkte på han hela tiden och mitt hjärta slog så hårt och det pirrade igenom hela kroppen! jag blev helt fast ville inget annat en att träffa han, så jag gjorde precis det jag ville och nu är jag här i dag och är fortfarande lika KÄR! jag älskar han fruktansvärt mycket!<3



CHRISTOFFER<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0