Älskling<3

I Fredags kom min älskling till mig vart så glad!<3 det första jag gjorde var att kasta mig i hans famn och kyssa honom ^^ <3. Vi bara myste hela Fredagen ^^ <3. Lördagen vi gick upp åt frukost och gjorde oss klara sedan åkte vi i väg på bio och restaurang älskling bjöd mig på båda som en födelsedags pressent åt mig, han satte även på sig fin kläder han var ju så söt med sin kavaj och fin byxor<3. Söndagen båda inser att i dag ska vi skiljas åt :( vi fäller båda våra tårar men vi försöker endå att hitta på nått och glömma det för stunden. Timmarna gick och vi skulle åka mot centralen där älskling skulle ta tåget hem till Norrköping igen :( vi gick upp på perrongen och väntade in tåget under tiden satt vi och kramade om varann och kysstets så hårt att vi nästan kvävde varann<3. Helgen med Älskling var helt underbar jag älskar honom bara mer och mer <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0