Burr burr burr!

Idag är det kallt ute! det regnar och blåser, men endå var jag tvungen att åka i väg till arbetsförmedligen det är alltid tråkigt att åka ditt men det är viktigt om man nu vill få ett jobb och det vill jag. När jag var klar på arbetsförmedligen gick jag och handlade lite små saker innan jag åkte hem igen men ush vad mycket folk det var på vägen hem! man får liksom stå och lukta och kramas med varann på tågen XD men tills slutt kom jag i alla fall hem då satte jag mig lite vid datorn innan jag skulle äta midda, det blev köttbullar med makaroner typisk svenne mat ;P. Och nu bloggar jag ska snart spela The sims tänkte jag haha XD  ja jag vet är värsta nörden ;) men nått måste man ju göra? Vet inte vad mer jag ska göra idag så det blir slutet på detta blogg inlägg nu.. nu.. nu.. nu.. nu... nu.. :P jaja jag är flum! bye bye sötisar!

Jag vet är fjortis ;) mohaha!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0