*

PIP!. Ja asså.... nått var jag tvungen att börja med i blogg inlägget vill inte starta med samma jämt ;). Det blev att städa mitt rum i dag igen var inte så länge sen jag gjorde det men kände för det bara, när jag vart klar tog jag mig en kopp te och vilade en stund innan jag satte i gång att spela data spel :P först The sims och sen Tomb Raider!. Möte upp mamma sedan och handlade, vi tog våra cyklar i dag så det blev tungt att få hem mat kassarna på cykeln!, men vi kom hem till slut endå ;). Jag gick då och vilade lite när vi kom hem innan maten blev klar, det vart skinkpaj!. Nu i kväll har jag tagit mig en dusch det var skönt, och så har jag sätt på tv och varit vid datorn. Det blir mycket samma man gör på dagarna och kvällarna men vad ska man göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0