Fredag

Hejsan hoppsan! i dag är det Fredag men det vet ni redan ;]. Ska dra mig väg till stan klockan 14:20 för att möta upp Sussie vid Kulturhuset/Stadsteatern, klockan 15:00. Vi ska driva runt lite i stan och äta sedan ska vi gå på bio på Hötorget/Sergel bion. Vi ska se filmen Jag Saknar Dig, den verkar bra hoppas den är det :]. På Tal om annat visst har det börjat blivit kallt ute? jag har inte varit så här frusen på länge det är endå 14+ men det är blåsigt och regnar så det känns som typ 12+ hehe det kanske bara är jag som fryser? jag är en sån som älskar värme jag är jävligt nöjd när det är 40+ :D fast det kan det inte bli i sverige tyvärr men det kan bli 30+ i alla fall får nöja mig med det annars får jag resa :P. Ja jag vet inte vad jag ska blogga om mer....  men det här får duga ha det bra folks!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0