Hemma.

Hemma igen, Det var trevligt och kul att träffa släkten på landet :] träffade även Daniella det var länge sen jag träffade henne blev väldigt glad att se henne igen :]<3 älskar dig gummsan<3. Vad som hände i går under hela dan och kvällen var lite av varje, bland annat så spelade vi kubb gick en promenad, grillade korv myste vid brasan och bara pratade. När jag kom hem i dag packade jag så klart upp allt först och då hittade jag inte min mobil laddare först och dampa för det XD haha jävla kärring man är i bland...:P men hitta den sen till slut. Då gick jag in i duschen man måste det efter man har varit på landet i skogen finns ju hundra tusentals kryp där ute!:( haha jag hatar insekter är liv rädd för dom tycker dom är så obehagliga jag tycker själv att jag är fjollig när det kommer en svart myra på golvet och jag skriker som att jag blir mördad LOL. *skäms*.  Hum... undra vad jag ska göra resten av dagen käka så klart det blir pizza :D men sen? en film kanse? får se vad jag gör är trött det blev mycket gå och spring i går :]

haha älskar skiten :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0