Shopping

Vaknade i dag vid sådär 10:00 tiden såg min serie som jag alltid följer på tv 3 kl 10:15 sedan gick jag upp åt frukost och gjorde mig i ordning och satte mig sedan vid datorn loggade in på skype och pratade med älskling, samtidigt som jag gjorde det spelade jag lite spel med på datorn. Timmarna gick och jag gick till slut i väg till Centrum och shoppade lite! hittade 2 leggins ett linne och ett par örhängen :). Mamsen kom sen lite senare till centrum då gick vi och handlade mat som vi skulle ha till middag jag tog mig en pasta sallad med kycklig nam nam :).  Nu har jag tänt ett doft ljus och äter jordgubbs glass :) det är mys!

Passar på att lägga in en gammal bild på mig :]


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0