Söndag

Godmorgon :). Jag hoppas ni har haft en bra helg det har min varit i alla fall :). Igår åkte jag i väg till Centrum och köpte mig ett par nya tränings skor för tusen spänn hehe dom var värd pengarna kan jag säga hur sköna som helst! ett par svarta nike med rosa på skit snygga!. Åkte sedan hem till min kusin och såg en film som hette Super Hero Movie :P en komedi så det blev mycket garv :D, min kusin passa också en hund en svart pudel som man myste med den kändes som ett får hehe den var så krullig i pälsen ;). Men klockan gick jag var där från 18:00 till 1:00 då åkte jag hem och bara sov.
Idag ska jag gå lite på Järva och kolla in djuren och vandra i naturen i snön och sedan åka skriskor mys! :D. Senare blir det att lägga fram arbetskläderna fixa lunch låda och ducsha :).



Tränings skorna jag köpte :)
NIKE FREE TR FIT W BLACK / BRIGHT PINK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0