:)

Hellu alla blogg läsare! hoppas ni har haft en toppen dag det har i alla fall jag haft :). Igår åkte jag med Sussie till Heron city och tittade i centrumet och lekte i spel hallen hehe ^^ åt mat på pizza hut och gick på bio vi såg filmen Nobels Testamende :) den var bra!. Det blev sent var hemma kl 00:30 upsi ;P hihi jag som skulle upp 4:00 nästa dag XD var trött som attans i dag men det var det värt som fan :D hade ass kul ^^. Men i dag har jag inte gjort nått specijllt har bara jobbat sönder mig på jobbet haha^^ och nu sitter jag och tar det lungt och tänker på allt mellan himmel och jord en av sakerna som jag tänker på och känner att jag vill skriva om är mitt X shit aså finns det nån   knäppare människa? fattar inte hur jag kunde vara kär i han haha skäms ju! han var jätte mesig :S och super tråkig! :)  :D  LOL ^^. Men aja nog snackat om störda människor :) ville ha lite kul bara och berätta sanningen :D 

Het! :)  Karl Wolf! MJAO! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0