Måndag igen

Då var det Måndag igen :) jag vaknade upp kl 12:00 då mormor och morfar väckte mig haha xD dom hade kommit  för att hjälpa mig med rummet :) och lite annat smått i hemmet när dom endå höll på, så snälla morföräldrar man har :) <3. Nu sitter jag här och bloggar lyssnar på musik och bara chillar men lite senare ska jag möta upp mamma så ska vi åka och handla en ny laddare till min mobil den har liksom lagt av :/ jätte irriterande!  men får hoppas att vi hittar en för annars får jag allvarlig damp :) haha ^^.  Sen blir det att ta en löprunda på löpbandet  :) och 2 1/2 män :)
 
Lägger upp en bild från Bulgarien 08 bara för skoj skull ^^ :P Det är jag, mitt ex pappa och hans fru brevid :P 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0